Jobbig natt

"God" morgon på er. Sovit gott? Det har inte vi gjort iaf. Stackars Leon blev ju smittad med förkylning från förra veckan så natten var ganska jobbig. Han var så täppt och inte ens nässpray hjälpte, försökte få honom att sova utan napp så han kunde andas genom munnen, men det gick inte.

Min stackars lilla fis, hatar när han blir sjuk tycker så synd om honom.



Låg i soffan och kollade på Alla älskar Raymond förut.



Leon låg kvar och tittade medans jag satt mig här. Goseunge!

Dagens plan var ju att dra ner på stan och byta regnstället till en annan storlek för den andra var så enorm haha.
Sen vidare till willys och handla lite. Får se om Leon är pigg nog att gå ut lite. Nu verkar han helt ok, det är ju alltid värst när de ska sova.

Han fick sova hos oss inatt, hoppas bara vi inte behöver börja om sen när han ska sova ensam i sitt rum igen.
Åh jag visste att han skulle bli sjuk. Hädanefter så ska jag lyssna på mig själv och inte va med nån som är förkyld... Jag har fått blåsor i munnen också vilket är ett tecken på att jag också är smittad....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0