Sjukt sugen

Igår när jag satt på facebook var det 3 personer på kort tid som la upp bilder på deras nyagjorda tatueringar...
Faaaan, jag är så sjukt sugen. Jag har väntat i nästan 1 år nu att få göra en till men det blir aldrig av!



Nästan ett år sen jag gjorde denhär nu, känns som om jag haft den i evigheter.

Men jag vill så gärna göra klart min "sleeve" på benet, har ju allt klart redan, alltså vad som ska på och vart men inte har jag lyckats göra mer än 2 tatueringar. Cashen som inte finns eller orken att ta tag i o spara...
Men jag funderar på att lägga pengarna jag får från skatten på en ny tatuering faktiskt. Varför lyckas jag varje gång att göra tatueringar på sommaren och inte vintern?

Jag är iaf sjukt nöjd över dem jag gjort, inget snack om saken. Hoppas de fortsätter så...


Kommentarer
Postat av: Ernst Kirchsteiger

Haha känner mig lite skyldig, misstänker att jag var en av dom tre! ;D



Får ta och ändra på det där, bläck är bra för kroppen, och jo du har all rätt och vara nöjd över dina, båda är snygga så! :) (lite små bara.. ;D )

2011-05-06 @ 10:19:14
URL: http://evilsource.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0