Unnar mig

Åkte till Ida imorse, blev mycket bus mellan barnen haha. Livia var helt galen och skulle slita, bitas och klänga medans lillmesen Leon försökte undvika henne haha. Tror han var lite rädd för henne faktiskt.
Sen kom Minna, då drog vi ut för en sväng. Jag leta efter en väska till Leon men hitta ingen.

Alexander slutade vid 3 idag så vi drog faktiskt och köpte pizza! Leon fick tillomed smaka lite och det var ju såklart skitgott. Dock skrapa jag av det mesta på pizzan så det fick Älskling äta upp haha fräsht.



Kolla vilken fredag! Eftersom jag ska jobba nu i helgen och hela nästa helg så ska vi faktiskt passa på att mysa ikväll istället, med lite chips och dipp. Kommer saknar mina pojkar medans jag jobbar buhu, men plånboken blir glad.

Nä nu måste jag göra nånting, röra på mig lite iaf så jag inte får så mkt skuldkänslor för pizzan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0