1a advent

Det är snart 1a advent och det är skitvarmt ute? Haha, javisst de är ju ganska skönt. Speciellt om vi slipper dåligt väglag på lördag när vi åker till Ullared. Men på söndag får de gärna komma några snöflingor, för julfeelingens skull.

Igår var jag förresten med Erika, Isa och Isas pappa Alexander var också med. VI åt på subway, Leon tyckte det var mumma.



Ser ni så söta? Lite småkära kanske, haha. Gulligt att han håller om henne med handen också hihi.




Dem här hann jag göra igårkväll, lite söta för att vara första gången, eller? Cernitlera is the shit. Skitkul, har fått tillbaka stinget. Gjorde lite andra smågrejer också.
Idag har jag faktiskt varit ledig, så jag har passat på att adventsstäda. Äntligen klar. Har även målat klart spegeln som jag skulle ha målat för typ 3 månader sen...



Riktigt nöjd om jag får säga det själv, innan var den träfärgad. Men den passar SÅ mycket bättre in nu.
Jag har varit på topp nu den här veckan, både hunnit jobba, "liten storhandling", umgåts med kompisar, städat och pysslat. OCH såklart, de viktigaste, mys med familjen <3

Fått fler dar i jul att jobba, blir en stressig vecka men en glad plånbok i januari.
Får se om jobbet behöver mig mer denna vecka. Annars så ska jag bara chilla och se fram emot ullared. För det är jag värd.

Ikväll ska jag träffa min älskling Idaho.



Kommentarer
Postat av: Mamma Evelina

Ja tyvärr så är dom sålda!

2011-11-23 @ 22:42:10
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0