Alla samtal kan dra

Leon har blivit sjuk...Igen! Nu förstår jag verkligen dem som säger " första året på dagis är de sjuka konstant".
Trodde Leon ändå skulle klara sig, men icke. Som tur är så är han bara snorig och sådär gnällig.
Men han får va hemma idag iaf.

Jag har suttit med papper, en massa samtal till både fk, arbetsförnedringen och alfa-kassan. NU hoppas jag det ordnar sig för nu orkar jag inte ringa eller skicka fler papper. Ska bli så skönt sen när man antingen pluggar el har fast jobb.

Nu ska vi inte prata mer om elände. Här kommer lite fler bilder på adventpysslet.



Leons rum, ser jättemörkt ute men de är cpkamerans fel. På kvällen lyser det jättemysigt.



Tvrumsfönstren. De små stjärnorna som hänger lyser jättefint utefrån på kvällen, sen har vi ju inte fått upp julgardiner än. Ska köpa de på Ullaweeed.

Annars gör vi inte så mycket här hemma, pappa får vi inte se förens vid 22 ikväll... Suck.
Vi skulle egentligen till Leons farmor o gratta henne idag, men så kom ju Leons förkylning. Typiskt.
Men hoppas på att få fira henne nästa vecka ist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0