Ja Ida jag bloggar för din skull

Ida jag vet att du går in på min blogg 50 gånger om dagen o bara HOPPAS på att få läsa nått nytt och spännande hahaha.

Ska va ärlig, har varit rätt dålig på uppdatering.
Fredag: Mamma och pappa kom in en sväng, vi passade på att träna då. Sen bjöd dem oss på mat.
Resten av kvällen hade vi bara mys.
Lördag: Jag, Erika och Frida drog ner till stadt och blev fotade, kul men så ovärt priserna.
550 kr för en bild och 900 kr för en gruppbild. Och man får dem på en skiva... jaja. Hem fort som attan och gjorde tacos.
Söndag: Jag och Leon tog först en promenad och handla lite på rusta, karlssons. (Se bilder)
Sen tog vi yttligare en promenad till WIllys och handlade mat och en liten växt på blomsterlandet.



Jag tog Idas råd och köpte såndär click-ons el va de heter. Det blev fint! Den 3e fick hamna i tvrummet.



Tänk vad lite växter och ljus kan göra. Så dethär pryder databordet nu. Förut vade bara massa tråkiga papper.

Måndag: Idag hade vi några ärenden att utföra. Alexander hade träning på förmiddagen, efter de drog vi ner på stan. Leon behövde bla en ny mössa MORMOR har tappat bort den andra! Vi passade på att luncha lite, dock så var vi lite sent ute för lunchtiderna så vi åt faktiskt på subway. faktiskt.



Dagens look

Sen drog vi till biltema, Leon fick en låda full med en massa djur (som han älskade) sen köpte vi den behövliga snöskyffeln som tidigt tog slut förra året. Nästa stop elgiganten. Jag har kollat ut en ny kamera. Undrar om jag kanske kan få den i julklapp? :D

Ja, sen har de inte hänt så mkt idag. Leon har varit skitjobbig ikväll. Ville inte somna.
Jag känner mig (som vanligt) som en flodhäst. Men orkar egentligen inte bry mig, men imorn ska jag bry mig.
Jag ska träna på morgonen.

Oherregud va mkt text de blev nu, men jag fick ju ta igen för alla dar jag missat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0