jag h*tar er

Igårkväll sa jag till Alex " jobbet kommer ringa imorn bitti, är helt säker!" Vem ringer o väcker mig imorse, jo jobbet wihu! Så jag fick jobba idag, ska jobba imorn och nästa helg. Det är va jag har inplanerat iaf. Sen får vi se om de blir mer.

Men måste ju säga att jag har varit riktigt förbannad sen jag kom hem... Fick ett brev från alfa.kassan att jag fått AVSLAG?? Vafan?! Jag har jobbat MER än vad man ska behöva för o få alfa-kassa. Ska ringa o skälla på dem imorn så dem fatter nått!



Vad bra att de kom upp en fuck u bild på google när jag sökte på alfa-kassan haha. Så jag tog en egen bild.
För så känner jag nu. Jag har duschat om ni undrar varför håret ser ut som typ, smör.

Skitsamma, nu ska jag inte järma mig i detta, sålänge jag får jobba så klarar jag mig gott och väl.
Vi har haft supergod middag idag, PLANKSTEK. Gissa om jag hamna i matkoma efteråt?
Ikväll ska jag mysa i soffan med ett glas cola, eller kanske 2.

Snart äre den 26 november! Då ska vi till Ullared. Idaho ska också med. Kul! Det är vad jag ser fram emot just nu!


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh va kul att du ska hit jag bor precis jämte Ullared, vill bara varna att det är galet med folk:)

Ha så kul:)

p.s älskar din blogg tycker den är så mysig, Kram :)

2011-11-02 @ 20:47:30
URL: http://emmaajerkesten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0