Riktigt trött idag

Vad är det med mig idag? är trött hela tiden. Iofs så har jag sovit dåligt nu i flera veckor så det kommer väl nu.
Nu är vi mätta och belåtna iaf, eller ja iaf jag och Alexander.
Idag testa jag den nya såsen som man ska ha med lax i ugnen, till det blev det potatismos och kokta morötter.
Leon tyckte som vanligt inte om varken mos eller fisk... Suck. Vi tyckte iaf att det var jättegott.

Här ska ni förresten få se bilderna på Leon från dagis.







Tyckte han blev så HIMLA bra! Jättenöjd med korten, vi tog alla kort för det var det värt.

Måste bara berätta. Jag tvättade imorse, jag glömde kolla i tvättmasken innan jag la in tvätten.
När jag tvättat ett tag lät de förjäkligt så jag kollade maskinen, då ser jag ett glas bland kläderna. haha bra Leon!
Glaset gick i tusen bitar så det var bara att gå genom varenda plagg efteråt haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0