Sen när...

Blev jobb viktigare än hälsan? Jo idag tydligen, haha.
Tanken var ju att åka till vårdcentralen idag, men jag fick visst hoppa in och jobba. Men vårdcentralen finns nog kvar imorn.

Jag är äckligt trött ikväll. Jobbade 7-16 idag, sen var de handla lite mat på vägen hem, hämta Leon och fixa hemma.
Jag diskade, lagade mat ( potatismos och ugnstekt falukorv) städade, bäddade och rensade kattlådan.
Haha, ja jag var igång med andra ord men nu är jag helt slut.

Igår gjorde jag även ett nytt försök på alfakassan. Hoppas dem fatter nått denhär gången.

Här kommer lite bilder på mitt allt







Igår när vi lekte med djuren i hans rum. Han älskar att leka med dem, jag med. Haha.
NU hade jag tänkt att vila kroppen lite till. ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0