The last exorcism

Nu är jag här igen, har inte hänt så mycket sen sist förutom jobb och umgänge med polare.
Sen har jag fått en sneekpeek på Leons foto från dagis.



Är han inte helt underbart söt eller? Galet! Så himla glad jag blir av att titta på bilden.


Igår när jag kom hem var Danne här med Alexander. Dem köpte med sig pizza hem senare och tyvärr så var min pizza dränkt i kebabsås så den va sådär. Senare på kvällen hämta jag Ida, vi köpte lite moff.
Sen såg vi alla 4 en skräckis som hette "the last exorcism". Det var helt ok, dåligt slut.

ja stjusa hem Ida runt halv 1 tror jag klockan var, skiträdda var vi. Jag parkerade tillomed häruppe inatt (förbjudet) har redan fått 2 böter, men igår sket jag i det haha. Klara mig dock bra!



Bild från idag, galen och glad som stökat till HELA rummet :D

Nu ska jag fixa lite här hemma innan mommo o moffa kommer.


Kommentarer
Postat av: idur

nä nu har det stått The last exorcism för länge! väntar ju på att få läsa nåt... :(

2011-11-07 @ 21:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0