Ugglor x2

Igår var jag väldigt duktig, jag åkte och tränade järnet på morgonen. Sen tog jag en promenad med Leon, Frida och Affe. Det var skönt. När vi kom hem så lagade vi mat och styrde, sen kom Frida igen. Hon va här hela kvällen och gjorde mig sällskap medans älskling jobbade.

Det har blivit en ganska händelselös dag, idag. Min läkare har rekomenderat att inte träna på ett tag för de misstänker att jag kanske har en muskelinflammation i armen. Jag ska antagligen till vårdcentralen imorn, ta prover så man iaf kan utesluta en blodpropp! Jag vill ju träna, ska höra imorn om jag iaf får köra kondition o träna andra delar av kroppen.



Även varit o handlat lite, jag kunde inte motstå det fina påslakanet till Leon. Precis tvättat det.



Sen lyckas ju Leon kasta bort alla nappar när vi är på promenad... Så det fick bli nya nappar också, och det var av ren "slump" som jag fick ta just dessa nappar med yttligare ugglor. AllA andra nappar har vi redan haft, utom dessa.

Nu ska jag faktiskt busa och gosa med min son!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0