äggmacka

Gott med frukost! stekt ägg på macka är inte dumt.
Börjar bli förkyld också, fan. Varit för mkt sjuk nu tycker jag.
PLUS att jag fick säga nej till jobbet igår för Leon var sjuk och nej idag för att jag är sjuk...

Ska iaf jobba på lördag innan festen, får se om jag får kvällspasset på fredagen också om de inte kunde hitta nån annan. Så jäkla bra att få jobba, få in lite extracash.

Igår var jag och Frida och fotade lite till våra nya headers. Sen tog vi oss en fika på café kannan.



Leon <3



Frida, väntandes på den stoora baggen.



Supertrevligt, fick även med mig lite saker hem som en skön kofta, tvål, body lotion, eye liner och fler böcker till Leon. Köpte en riktigt fet sagobok också med gamla sagor som Hans o Greta, rödluvan osv. Älskar såna sagor så nu ska här läsas!

Nu ska jag försöka fixa lite bilder. hörs no senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0