Åh vilken dag

jag har typ varit på dåligt humör hela dagen, jag skulle ha jobbat men Leon va ju sjuk så det blev att stanna hemma. Jag som verkligen hade behövt jobba. Sen har dagen varit skittråkig. Jag storstädade på morgonen, 100 kilo tvätt som jag fortfarande inte är klar med.

Leon har varit på sämst humör idag, mamma mamma mamma hela tiden. Sur, ledsen arg har han varit. Enda gången han har varit glad var när vi var ute och lekte. Det är de bästa han vet.
Kl är iaf snart 17 o då kommer min älskling hem, ska käka sen åker vi och storhandlar på maxi.

Skulle ju egentligen ha träffat Ida och dragit ner till bemanningen men vi sköt upp det tills imorgon istället.

Bilder från Erikas fest



moi



Erika och hennes kompis



hahah körde lite twister, snygg ställning Erika ;)



Ser ni käket? ja vi gick ju inte därifrån hungriga iaf



Bilderna är tagna från Erikas blogg! Jag snodde dem hihi.

Nu ska jag börja med maten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0