Djurens ungar

Jag märker att jag inte har ätit ordentligt idag, för mina händer skakar? En macka och yoghurt är för lite för en hel dag... Fast jag ska åka till willys sen och då måste jag köpa mig nått så jag får i mig mat.
Är inte van att äta så lite, min kropp behöver mat.

Idag har jag och Frida varit på stan, jag köpte ett linne till festen imorn, 2 t-shirtar till Jonzi och en tröja till Leon.
Bra köp! Sen åkte vi hem hit, färga Fridas hår blont, en gång till sen blire skitfint!

Här kommer lite uppdatering om veckan.



Klippte Jonzis hår, och dethär är ungefär hälften av det jag klippte. resten låg på golvet.



Var på busfrö i förgår och köpte 4 stycken böcker, cd-skiva och förvaringsbord. Så jäkla bra affär. Allt för 130 kr.
Leon pekar och pratar. Nappen får även bara användas vid sovdags och "Nödfall" dvs hysterisk unge i affär.



Idag har Leon varit ganska gnällig, kan de va vaccinsprutan 3 dagar senare? Minst 5 dagar sa de ju på bvc.
Men de kan ju bara va nått annat. Nu sitter han och kollar på barnprogram.

Igår fick jag ju jobba kväll, de gick skitbra. Och imorn ska jag jobba igen, fast på en annan grupp. 7-16 så jag kommer ju va helt slut efter både jobb och fest! Men på lördag ska jag busa hos Ida. Ska sova där (:

Nähe ni, nu kvällsmat för Leon sen willys!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej :)

Vad jobbar du med ?

Kram Emma, Jätte bra blogg :)

2011-10-06 @ 20:00:32
URL: http://emmaajerkesten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0