En snabbis

fan va sämst jag kan va på att blogga, o räkna inte med några bilder idag för kameran suger ju i mörkt ljus då min lilla skitunge hade sönder blixten för länge sen.

Jag har haft fullt upp de senaste dagarna.
Tisdag: träning på morgonen. Sen köra Leon till mormor och morfar, sen hem hämta Alexander. På kvällen kom Idaho hit, fan va kul vi hade. Jag trodde helt seriöst att jag skulle dö av skratt när vi kollade på bilder på mig, Ida och Minna från vår filmkväll vi hade för ett tag sen. Kunde fan inte ens andas.

Onsdag: Var bara att gå upp på morgonen och gå till Willys för o hämta bilnyckeln. Åkte hem till mamma o Leon, vi drog vidare till mormor och morfar. Där städade vi lite, åt mat och busade lite. Saknat dem!
Sen hem till skogen igen, vi hann ju tillomed en promenad där också. Leon och ja åkte in till stan och hämtade pappa och så hade vi mys på kvällen.

Torsdag: Idag blev jag ÄNTLIGEN inringd för jobb. I panik tog jag på Leon, drog till dagis och cykla till jobbet. Jag hann varken sminka mig eller borsta håret haha. Bra. Efter jobbet hann jag köpa termobyxer till Leon, fakeuggs till mig och så en Fake fatboy till Leon. Skitfin! Ska visa imorn. Sen har vi bara varit hemma, haft mysigt. Imorn ska ja träna om inte jobbet ringer. Känner mig som en jävla val. På kvällen ska vi käka våfflor, fyfan va gott.
Nä massa tråkig text nu. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0