Födelsedagsfest

Denhär helgen har jag levt på skit skulle man kunna säga, shit va mycket skräp jag har ätit!
Vi var ju som sagt hos Erika igår på födelsedagsfest, vi var 8 tjejer som kacklade och hade skojj.

Vi fick en massa mat, körde twister, jag har aldrig och "stötleken" haha.
Vi hade faktiskt skitskojj, dock så blev jag askonstig efter att jag druckit vodka-redbull. Kändes som om hjärtat rusade, jag blev yr och andfådd. Usch ja de va faktiskt läskigt.
Sen hade jag sån jävla mensvärk så det blev inte krogen för mig igår.

Såhär såg jag ut



Vi skulle ju va lite utklädda så jag bestämde mig för o likna en indianbrud haha.



Haha, gick ju inte in stenhårt för de. Tänkte ju ha en massa sträck i ansiktet men de orka jag inte ha.

Idag har jag faktiskt varit duktig, gick upp halv 9 imorse och då städa jag, vek tvätt och diskade samt fixa frukost och lekte med Leon. Sen har vi mysigt framför tvn, ätit potatisgratäng och bara chillat.

Nu ropar Alexander på hjälp, dags för hårklippning igen. Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0