Fredagsmys <3

Vi har haft jättemysigt ikväll, (har fortfarande). Vi har ätit pizza faktiskt, första pizzan för mig på lääänge.
Alexander och Leon ser på en barnfilm som jag inte tyckte va så intressan så jag satt mig här en stund.



Leon & jag igår, han älskar kameran. Han kommer nog bli modell ? haha

Vi ska käka chips och choklad ikväll till Idol, möööjs. Ska ju upp tidigt imorn och jobba så får inte bli en jättesent ikväll. Ska ju festa imorn också, måste man ju ha lite sömn innan iaf. Nu vet jag vad jag ska vara också!
Kommer nog bli helt ok ändå.



För er som är intresserade så såg jag ut såhär idag.

Jag var som sagt duktig o drog till både amf och Frida. Så nu äre bara att söka på med jobb igen.
Har ju dock sökt lite jobb iaf, även fast word inte funkat.

Nä nu babblar jag ju om tråkigheter, bäst o dra. Men ha en fin fredag för de ska vi ha!


Kommentarer
Postat av: Ema

är inte amf typ ett pensionsbolag eller nåt sånt? haha. den där stickade tröjan är fin och mysig, råkar ha en likadan ;)

2011-10-22 @ 13:03:09
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Jocke

SÖTA unge! :L)

2011-10-23 @ 17:45:55
Postat av: Elly- mamma till Leon

Sv jocke: ja han är allt bra söt han :D

2011-10-23 @ 19:51:15
URL: http://gravidnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0