grönsakssoppaaaa

Haha vilken dag, börja med att vi försov oss, så det var bara att dra på sig kläder, ge Leon snabbfrukost sen gå till dagis. Jag tog bussen till träningen.

Sen efter träningen hängde jag på Frida hem som skulle stjusa hem mig efter hon duschat osv. Seg som fan va hon! haha men vi satt oss iaf i bilen och skulle åka. Ja då funka inte bilen... haha otur! Ringde lite samtal men fick till slut cykla hem hit. Käka första målet, kolla lite på datorn sen hämta Leon på dagis.

Så nu sitter vi här och skaffar en blogg till henne också.



men den bögen ska ju ha sin blogg på myshowroom haha. Snart kommer mannen hem, blir lite käk sen träna för hans del. Jag får sysselsätta mig med tvätt...

Nu ska jag krama lilljoffen lite


Kommentarer
Postat av: Frida

En väldigt bra bloggsida ^^ har suttit och kollat lite nu på själva sidan, den var skit lätt att förstå :) och tvätta är väl roligt ;)

2011-10-11 @ 20:03:07
URL: http://fridahultgren.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0