Happy halloween

Jag och Leon har spenderat Halloween ensama ikväll, för pappa var i o-hamn på MMA-gala.
Vi har lekt, skurit ur pumpan, klippt och klistrat lite.



Haha, pumpan va så jäkla liten så det var svårt att skära till den, plus att den började "brinna" så de luktade rostat bröd. Fick göra 2 hål på locket.



Spooky! Har även haft söta utklädda ungar som plingat på och fått godis. Jag hoppades på att fler ungar skulle komma ): Hade ju köpt en massa godis, så nu har jag suttit och fetat framför datorn. Imorn får de fan bli både promenad och träning.

På tal om promenad, så har vi tagit oss en lång promenad idag. Det var skönt, träffa Hanna, Hampus och Roxy också. Vilka vi sen åkte till och hämta en cd till Leon. Så vi har lyssnat på barnvisor ikväll.

Nähepp nu ska jag jäsa magen, ha ångest för reservdäcket jag har på magen och gosa med min man som kommit hem. ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0