Jockeboi på IKEA

Gud va trött jag är idag efter gårdagens shopping. Det är fan jobbigt att handla.
Men vi hade superkul. Mamma var med också, så hon och Leon shoppade järnet.



När vi kom fram så tog vi oss en fika på ett café. 200 spänn var väl lite väl häftigt kanske men vi blev ju faktiskt bjuda på maten senare på dagen.

Tyvärr så hittade jag inte så jättemycket som jag hoppats. Jag köpte bara en halsduk, lång mysig kofta och så örhängen. Jonzi däremot hitta en hel del.



Denhär overallen fick Leon av mormor. Skitsnygg om ni frågar mig. Men faan va dyrt de är? 700 kr för en helt vanlig overall?



Dethär fick han också av mormor. 2 par byxor, 4 tröjor, en fleecejacka och 2 små bilar. Gud va bortskämd han är!
Men gud så bra med kläder, det behövs!



Dethär fick av oss, bara behövliga saker. Bestik, skålar o underlägg. Han fick  även stolen som passar till bordet som han fick av oss förra veckan.

Vi köpte även lite skit på IKEA, ljus, servetter och annat bra. HAHA såg även Jockeboi på Ikea hahah lite kul och det första mamma sa när hon såg honom var " jaha, den äcklige fan" HAHA så skön.

För övrigt så mår Leon HELT bra idag (iaf hitills). Pigg och glá kexchoklá!Nu ska jag käka frulle!


Kommentarer
Postat av: Monica Evakdssib

Jättesnygga kläder, framförallt overallen:) Längtar faktiskt till när man får handla kläder till barnbarnen, om det blir några vill säga;)

2011-10-16 @ 11:01:30
Postat av: Monica Evaldsson

Kan visst inte stava så bra till mitt namn;/

2011-10-16 @ 11:02:54
Postat av: Elly- mamma till Leon

Ja det förstår jag! :) det är ju så mysigt.

Haha, inte alltid så lätt att hålla koll på stavningen ;)

2011-10-16 @ 12:25:38
URL: http://gravidnu.blogg.se/
Postat av: Ema

sv: ja avundsjuk kan du gott va tycker jag ;) haha. förstår det, han ser ju rätt bra ut för sin ålder och så har snygg frisyr också, hah.

2011-10-16 @ 14:36:38
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Ema

sv: hahaha, nää den är rätt fin tycker jag :D

2011-10-16 @ 18:46:55
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Ema

sv: han påminner lite om den där bögpolisen som sjunger i snygg, sexig och singel. när hon har fastnat med picken i munnen, haha

2011-10-17 @ 15:49:25
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0