Ännu en helg över

Jaha och nu var det söndag igen, imorn är det jobb igen. Men det är ju iofs bara bra.
Jag har bestämt att jag inte får sitta vid datorn mer än en viss tid per dag, för mitt huvuds skull.
Min hållning vid datorn är inte den bästa, vilket gör att jag får ont i nacken, vidare till huvudet.

Just nu väntar jag på att Frida ska titta förbi. Får se vad vi hittar på.
Igår tog vi oss en långpromenad på 3 timmar, det ni! Sen tog jag bilen hem från willys för jag va helt slut.



Vi stannade till i parken och lekte, gud va vi skrattade när vi gungade dendär konstiga saken. Magmusklerna vred sig som satan.

Annars så gjorde vi inte så mycket igår. Fick massage på kvällen vilket var väl behövligt.
Sen mös vi bara framför tvn. Och idag har jag faktiskt hunnit göra lite, disk, tvätt, plocka lite, gjort pannkakor till lunch osv.

Hörs väl senare eller en annan dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0