bollibollibolliblbibi

Det är Leons nya ord. Haha, vet inte vad det betyder men roligt låter det. Speciellt på morgonen när han ska få frukost, då säger han en massa konstiga ord.

Inatt när klockan var 12 så vaknar Leon och gråter, så jag gick in till honom. Då står han mitt i rummet och bär på en massa gosedjur och gråter samtidigt. Lillfis. Så jag la hoonom hos oss. Det gick ju sådär. Han vände och vred och sparkade och slogs haha. Ja inte sov han iaf.

Så efter 30 minuter så orka jag inte mer och la in honom i sin säng igen, då sov han som en stock.
Så som för att be om ursäkt igår så gav han mig faktiskt sovmorgon nästan ända till 9! Jag känner mig helt utvilad och på topp! Bra dag idag känner jag.

Nu måste vi fixa oss inför dagis och träning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0