Duktiga jag

Nu är jag mätt som en plätt, åt resterna som blev över igår den goooda grytan :D
Men vilken vecka vi haft/har. Jag har sammanlagt träffat Alexander ca 5 timmar, det är illa. Annars brukar vi träffas mer än 5 timmar på en dag.

Imorn kommer vi knappt få ses, likaså lör-sön, för jag jobbar ju kväll. Men nästa vecka blir det bättre hoppas jag.
Jag har iaf varit duktig idag, sökt 3 jobb PERSONLIGEN! Tummen upp för mig. Ska söka fler nästa vecka när jag skrivit ut fler cvn.

Nu väntar jag bara på att tiden ska gå, för senare kommer Frida hit. Vi ska se lite film och käka lite gott eftersom jag varken får fredagsmys eller lördagsgodis :( haha. Ska bli myyssspys!
Cya later


Kommentarer
Postat av: Ema

med "personligen" antar jag att du menar att du gott runt till affärer typ och frågat om de vill anställa och ge ut cv? sånt har jag fan skitsvårt för, önskar att jag var lite mer framåt på sånt.



sv: haha, jaså? äh, tycker inte du ska behöva dölja dig ändå. vis opp det du har! idag var det bara massa småglin som hade simträning.

2011-09-01 @ 21:48:32
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0