Gå på tå

Äntligen är jag hemma och kan pusta ut lite.
Jobb till 2,sen hämta jag Leon på dagis. Bara att ge honom mellis sen åka ner till stan för att träffa Frida. Kolla runt lite, kollat ut saker som jag ska köpa när vi får lön.

Sen åkte jag och Leon hem och åt mat. Så nu sitter vi och myser lite för tillfället.
Ska iväg sen klockan 8 för vi ska hämta pappa på jobbet. Saknar honom :( Imorn träffas vi inte ens buhu.



Idag kom mina fina örhängen från Nelly. Jättenöjd, de passar perfekt. Kände mig riktigt höstig idag.
Älskar hösten. Blev lagom sugen på alla långkoftor som är inne nu. Ska man skaffa sig en?

Imorn får faktiskt jag och Leon sovmorgon. När jag lämnat honom på dagis så GÅR jag till Actic och möter upp Frida. Sen blir det jobb igen. 
På lördag hade vi tänkt hänga med några kompisar och käka kräftor, men har ni sett vilket sjukt pris de är på kräftor iår?? Sinnes!


Kommentarer
Postat av: Thess

Jasså kostar det så mycket? har inte ens kollat :P

2011-09-14 @ 18:44:51
URL: http://linoubli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0