Glad

Man blir visst glad av att shoppa har jag hört? Jo de stämmer ju faktiskt.
För att göra min dag ännu bättre så gick jag faktiskt och shoppade lite.



Denhär underbart fina sparbössan står stolt i Leons bokhylla. SÅ nöjd! Letat överallt.



Sovrummet fick sig också lite.



2 vita fina ljus(nått) med 2 lila blockljus. tjusigt.



2 nya kuddar och en ny pläd som var SÅ jäkla skön. Finns på rusta (149 kr) och karlssons (199 kr) Bilden blev ju dock inte så bra... Jaha de va dagens shopping :P

Annars så har vi en jäkligt sur Leon hemma just nu. Maten dög inte nej, gråt, gråt och mera gråt.
Trött? Japp de är han också. Blir kul när pappa åker på träning och jag får underhålla honom ensam haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0