Har astråkigt

Enda gången jag svarar på sånahär frågor är när jag har tråkigt. Döm mig inte nu

VEM

Vem är i rummet med dig? Virus, min katt
Vem fick du senaste sms av? Snyggot Frida
Vem tänker du på nu? Alexander och Leon
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma! <3
Vems hus var du senast i? En brukare på jobbet
Vem önskar du var med dig nu? Alexander och Leon såklart!
Vem är din favoritsläkting? Min mormor och morfar

VAR

Var är din mobiltelefon? Bredvid mig.
Var handlar du mest? haha Willys
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Köpte den på HM
Var åkte du senast bil? När jag hämtade älskling på jobbet igår


VAD

Vad åt du senast? pastapesto
Vad drack du senast? vatten
Vad är det för färg på dina byxor? Tights, svarta
Vad är den närmaste saken som är blå? Leons vattenflaska
Vad har du på fötterna? strumpor?
Vad är din favorit färg? Beror på i vilket sammanhang, men nya favvofärgen är typ brunt, lila, orange (höstfärger)
Vilken film såg du senast? Hmm... The fast 5 tror jag?
Vad hör du just nu? Veronica Maggio med låten satan i gatan

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Öh nae? jo klart
Hånglat på en bio? Tror jag, minst kyssts iaf
Hånglat i skogen? Japp
Tyckt att din kusin är het? Haha, vilket fråga? vilken av dem? Men nää de har jag inte
Sovit naken? Gjorde de sist inatt ;)
Kört över hastighetengränsen? Hur kan man INTE?
Målat om ditt rum? Japp, när jag va liten måla jag det lila... snyggt, not. Sen blev de tapeter.
Dansat framför en spegel? Jämt...
Fått hicka? Vem har inte fått hicka nån gång?? Klart.
Dumpat någon? yes
Stulit pengar från en kompis? Nej aldrig
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja, en tysk familj lyckades jag lifta med en gång haha
Varit i slagsmål? klart! catfight! med min katt...
Smugit ur ditt hus? haha nä, hade inte så mycket att komma till. var ju omringad av skog ;)
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja, eller? You tell me.
Hånglat med en främling? ja
Älskar eller saknar någon nu? Älskar hela familj, saknar dem också <3

 

 

Bjuder på en gammal fjortisbild 2007

 


Kommentarer
Postat av: Ema

varför är tre av orden i frågorna länkar till paow.se? haha, bara undrar.

2011-09-16 @ 21:58:24
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Mamma Evelina ♥

Haha näe varför? Då skulle dom ju ta över skogen alla björnar. De är ju jättemycket björn nu.

2011-09-17 @ 10:43:54
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Lilla familjen

Virus, vilket namn ! Hahah (:

2011-09-17 @ 15:04:38
URL: http://tweju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0