Käka tvål och må bra

Vilken härlig lördag vi fått idag, soligt och skönt.  Försöker få segot Frida att svara på om vi ska ta en promenad i det fina vädret eller inte. Men är man bakis så får man lov att va seg. Eller?

Planen var ju att gå med Ida och barnen till simhallen idag, men hon svarar inte hon heller haha.
Men de går flera tåg. Jag ska börja simma nästa vecka också.



Försökte ta kort på håret, men det gick sådär haha.



Äntligen ska jag till frissan på tisdag. Måste köpa hårfärg också, kan ju inte ha denhär färgen helt uttvättat.
För er som undrar, håret är nytvättat och fortfarande blött ( så fettit äre inte ). haha.



Leon leker laban i sitt rum, som ni ser. Galen i brandbilen han fick av farbror Joakim.



Tror han behöver sova lite? Vi ska iaf ha lite lördagsmys idag eftersom jag jobba kväll igår (hann inte med fredagsmyset). Tacos till mat och gott till kvällen. Imorn jobbar Jonzi dag och jag natt. Måndag är vi BÅDA lediga :D

jaja, nu söva Leon


Kommentarer
Postat av: Ema

jag har också tänkt börja simma igen faktiskt. det är så jävla skönt :)

2011-09-12 @ 22:59:47
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0