Mätt som en plätt

Nu är jag mätt som en plätt. Idag var vi lata allehopa så det blev faktiskt Sallad/Pizza idag. Alexander tog pizza och jag tog en räksallad. Mumma! Men självklart så ska det vara strul när man beställer på victoria.

Första gången vi beställde för länge sen, en pizza UTAN lök. Vi fick en med EXTRA lök...
Andra gången, en pizza UTAN salami på... Men peronalen la IST på SKINKA?? Jag är för fan vegetarian. Men för att de skulle fixa sitt fel så tog de bara bort skinkan... Bara att göra om pizzan sa jag då.
Tredje gången, då glömde de göra en pizza, så bara att åka tillbaka och beställa en ny.
Och NU SISTA gången, glömmer de såklart salladen. Lätt fixat men vafan är dem helt jävla inkompetenta eller?

aja, ska sluta bitterfitta. Är typ allmänt irriterad idag känner jag, på allt och alla. Inte familjen dock, för de är bäst i världen. Speciellt Leon för att han är så jävla GÓ!

De blev iaf en långpromenad för mig och Leon igår, vi mötte även upp Frida och Affe. Leon rädd för Affe som vanligt ahaha, söt. Får se om Frida dyker upp ikväll. De blev ju varken jobb för henne eller mig idag.



Jag igår på promenaden.



Leongullet i vagnen.

Nu ska jag gäsa lite på madrassen som jag dragit fram i tvrummet HAHA!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0