Men väck förkylning!

Skulle aldrig ha skrivit att det skulle bli en kortvarig förkylning, för jag är fortfarande sjuk. Jag vill bli frisk så jag kan TRÄNA och jobba! Iofs så har jag jobbat ändå, men alltid skönt att va frisk när man ska jobba.

MÅSTE bara berätta en sak, igår hade vi en rätt så händelserik kväll. Jag gick mot Alexanders jobb vid halv 8, när jag kommer ner mot vägen så ser jag en svartklädd person stå i diket och stirra på mig. Jag tänkte okeeej, vad vill han/hon? Sen när jag kommer in mot skogen så KUTAR personer rakt emot mig och jag stannar, o då stannar den också. Jag fortsätter gå det gör likaså personen, sen stannar jag och samma sak igen. Jag tar upp mobilen och ringer älskling för att jag va skiträdd. Personen försvann sen in i skogen?

SEN upptäcker jag att min katt Virus föjt mig hela vägen, och han gick med ända till sliprondellen???
Det är typ, 1.5 km hemmifrån mig. Han fick panik runt alla bilar så Alexander fick skippa jobbet, ta bilen och hämta upp Virus HAHA. Alltså, ja gud vilken promenad. Virus kom hem iaf, och vi kom hem helskinnade.



Här har ni en bild på nyklippta killen, jag försökte ge honom lite snedlugg, menee det gick inte så bra.
Haha. Ignorera stökiga rummet, det var faktiskt i toppform igår efter storstädningen.



Veckans klipp. Vinterskor till lillfisen. Lär ju köpa ett par till.
Sorry för ett långt inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0