Nervös

Sitter just nu och sminkar mig, ska vid halv 11 iväg till dagis och lämna lillfisen. Han ska vara där till halv 4 idag därför han börjar senare. Strax därefter går jag till Sibylla!

Jag är fan nervös. Men det är man ALLTID när man börjar på något nytt. Mitt jobb ringde idag (hemtjänsten) och ville att jag skulle komma nu på morgonen, tyvärr så fick jag ju säga ifrån eftersom jag ska till Sibylla :/ Kunde de inte ha ringt imorgon haha.

Att söka jobb personligen gav tydligen bra resultat. Sökte jobb där i torsdags (?) och de ringde igår ;)
Ser fram emot vad hösten har att erbjuda!


Kommentarer
Postat av: Ema

oj då, vad kul! :) jag måste nog ta tag i det jobbsökandet jag med, haha. lycka till iaf!

2011-09-05 @ 13:45:34
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Ema

sv: jaså? vad för du göra för nåt där då? haha, jag tar't för bövelen om du inte tycker det är nåt för dig!

2011-09-05 @ 16:00:56
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0