Populära stenar

Bara en jobbkväll kvar! Jag har så jävla träningsvärk sen träningen igårmorse, jag kommer dö i alla trappor ikväll.
Dock så får jag inte vara ledig länge, för imorn ska jag provjobba och bli lite utbildad på Sibylla! Ja ni hörde rätt.
Men vafan, det är ju faktiskt ett jobb. Sen på onsdag äre jobb på ÖB.

Blir lite cash i oktober också, bra skit.
Idag har vi hunnit åka till Maxi och handlat lite. Fick mina kökshandukar till slut.
Nu är vi hemma och passar på att leka.



Vem har varit framme?



Jo Leon såklart hihi. Duktig han är, jättefint ju.



Dethär är han idag, stenarna är väldigt populära! Men nu ska han ha lunch så nu får jag inte skriva mer.
Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0