Så ovärt

Var som sagt på sibylla idag och provjobbade lite. Var bara där 3.5 timmar  och det gick helt ok.
Får se vart det leder, om det är något för mig eller inte, i alla fall äre det ju ett jobb och det är det som räknas!

När jag kom hem hämtade jag upp prinsen från dagis, vänta hem älskling sen åkte vi faktiskt till corner och åt mat...
SÅ jävla ovärt. Idag var det inte ens gott, alltså det smakade ju som vanligt men jag var så osugen när jag väl var där. Så jag ångrar det ganska rejält att vi åt där.

Får väl träna lite ikväll. Får se om jag kanske hinner till gymmet imorn på fm. SKulle ju va ganska behövligt. Inga bilder har jag att bjuda på heller tyvärr. Kameran får sina spratt ibland och nu vill den att jag ska formatera minneskortet. Äsch jag har egentligen ingenting att skriva om idag så likabra att sluta.
ciao


Kommentarer
Postat av: Helena

ska vi följa varandra på bloglovin? Kram

2011-09-06 @ 08:10:31
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0