spicy flavor

Shit vade blåser ute, tänker på dem som blivit drabbade av orkanen Katia. Usch, jävla naturkatastrofer.
Jag sitter iaf hemma och har det bra. Nudlar kokar i köket, för det är mitt nya cravling. Helt besatt...



Denhär smaken är ju så otroligt jävla goo!

Nu är även hotell i göteborg bokad den 1 oktober! Ska bli sjukt kul!
Bra höst känner jag. Ska även jobba 5 dagar i rad nu, ledig 1 dag sen jobbar jag igen. Känns så jävla bra.
Visst äre underbart att tjäna egna cash? Känna att man drar in sin del för familjen hihi.

Träningen med Frida idag var jätterolig, så jag hade alltså hunnit träna 2 ggr på actic inom 18 timmar. Rätt bra.
Imorn ska jag ut o powerwalka efter jobbet, o torsdag träning igen. Jag ska allt dra med mig Frida då med.

En annan bra sak med jobb är arbetskamraterna! Jag har på bara några veckor i sommar fått 2 jättebra kompisar, som jag umgås med. Ni är great!

Nu käka nudlar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0