Svettas och har...

inte ens kommit iväg till träningen. Om en timma går bussen till träningen, wihu!
Frida ska vara med också, för nu har hon också kort där! (:

Igårkväll ringde det i min telefon och det var pappa som sa "sätt på kaffet" . Haha, ja vad kan det betyda?
De kom på en fika, och vad hade det med sig förutom fika? Jo en nyinköpt kaffebryggare. De va visst ganska så trötta på neskaffe. Jag har underbara föräldrar!

Tyvärr så blev det inga bilder, men bilder på Leon har jag.



Leon just nu!





Min söta grabb! om 30 minuter ska vi gå till dagis, han ska ju gå ända till 4 idag eftersom jag jobbar kväll.
Så det blir pappa som hämtar idag. Imorn är vi alla 3 (förhoppningsvis) lediga. Man vet ju aldrig om bemanningen ringer imornbitti.

Nu äre bara några dagar kvar till göteborgsresan! Wihu!
Hoppas veckan går fort. Nu måste jag ta på både mig och Leon innan vi ska ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0