Allt borta

Nu bloggar jag för första gången på nya datorn, känns icke bra.
Igår tjöt jag halva kvällen, först när jag skulle packa ner min älskling (gamla datorn) det var ju hemskt.
Kändes nästan som om någon dött haha. Mest för att allt är borta. Alla filmer/bilder från Leons förlossning/BB när han var liten ja allting.

Jag hoppas att det inte är hårddisken som pajjat, för då kanske man iaf kan rädda dem sakerna.
Igår var vi ju som sagt i kalmar och "tröst"shoppade lite. Ny dator.
Sen köpte jag lite nya saker till sovrummet. Jättenöjd är jag!

FÖRE


EFTER



Massa nya kuddar, nytt överkast, härlig pläd, nya gardiner och ny matta, nya ljus.



Fiiint va?
Åh jag älskar det iaf. Synd bara att det ser så mörkt ut här på bilderna.
Sen har vi varit i lite affärer idag, köpte nya kuddar till soffan.



Båda hörnen fick nya kuddar, passade bra till nya gröna filten också.
Eftersom veckan/helgen inte blev alls som planerad så får vi skjuta upp lite på saker o ting.
Allt paja på en gång, så ska nog skicka iväg ipaden imorgon för lagning.
Så något golv har inte blivit lagt nu i helgen, vet ja inte när vi ska hinna med faktiskt.

Nä nu måste jag fixa lite här hemma för ikväll är det jobb som gäller.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0