Du blir ju bara spritfet

Helt utmattad. Sprungit "rundan" igen efter att ha lämnat plutten på dagis. Så nu chillar jag med en smootie, bättre än sprit som man bara blir fet av haha. Ta vara på era kroppar, sup inte varje helg det syns på er kan jag lova!

Jag var ju faktiskt duktig igår och gjorde allt jag skrev. Veg+kött piroger och pizzabullar. Till mat hade vi också smörgåstårta. Dock så blir man jäkligt osugen när man stått där i och petat och plockat för att få ihop en smörgåstårta.
Så det var inte lika gott som jag hoppats.

Vi gjorde inte så mycket mer igår. Tog vara på den korta helg som var kvar.
Ikväll ska jag jobba, följt av jobb på tis-ons dag också. Har dock inget planerat resten av veckan. Nån som vill hitta på nått? Bara höra av sig isf!

Nu har det ju varit tråkigt väder ett tag, man blir deppig och tråkig själv så jag hoppas att vi kommer ha sånthär väder framöver som vi har idag. Vill hitta på lite saker. 100 år sen jag tog en promenad med en kompis tex...


Kommentarer
Postat av: Anna

Vi kan ta en långsam promenad nån dag :)

2012-04-23 @ 10:45:34
URL: http://ludiicrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0