Min blogg är tydligen intressant

Haha kul att höra att ens blogg är intressan!
Jag tänkte bara slänga upp lite bilder från Leons nyrenoverade rum!







Nya gardinen och lampan som passar in PERFEKT!
Leon går och pekar på väggen och säger Haj, fisk och försöker även säga delfin och sköldpadda.

Även fast jag ändå gjort en del saker idag känner jag mig lat...
Jag sprang ju faktiskt imorse, sen har jag diskat, dammsugit, tvättat, städat jonzis överfulla garderob och plockat.
Varför är jag inte nöjd? Jo för att jag inte jobbar... haha, jag jobbade igår men sen vet jag inget mer förens i helgen.

usch imorn ska jag till tandläkaren! Vill inteeee! Hatar när man måste röntga och man biter ihop dendär jävla plastbiten som skär in i käften. usch!


Kommentarer
Postat av: Frida

Det blev ju skit snyggt :) Säker finare i verkligheten .

2012-04-17 @ 14:22:36
Postat av: Juicysugar

Blev riktigt snyggt! Var hittade du den färgglada gardinen, söker nämligen längder i turkost typ :)

2012-04-18 @ 21:04:48
URL: http://juicysugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0