Not the way i hope

Försök 2. Igår blev det gult/oranget men idag körde jag på klassiskt brunt. Hoppades på att få till en fin brun chokladfärg meeen de blev mkt mörkare än jag hoppades, men efter några tvättar o lite produkter så blir det nog bra.



Såhär såg det ut typ överallt i skallen.. FAIL



EFTER. Ja det var ju iaf bättre än innan haha!
jag ska inte ha ljust hår igen verkar det som. Brunt is the shit.
Färgen som inte sviker än typ haha. Synd bara att det blev så möörkt. Speciellt nu när de är snö ute IGEN! och man blir så blek. jaja gnäll o gnäll.

Helt ok nöjd iaf. Nu får håret vila ett BRA TAG innan jag ska göra nått igen.

Nu ska jag packa inför hemresan till mor o far i skogen :)

GLAD PÅSK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0