One more time, thanks for the memories

Sitter med bränande och illaluktande färg i skallen. Eller ja blekning rättare sagt, måste ju bli lite påskfin.
Ska även klippa mig lite, fast jag känner att jag måste till frisören snart så B och göra allt själv jämt.

igår när älsk kom hem började vi med påskmaten.









Massa mat, korv, köttbullar och skinka ja hela baletten. Enda påskpyntet vi har är en söt liten sak Leon gjort på dagis.
Duktigt!

Idag vet jag inte alls vad jag ska hitta på. Skulle ju som sagt ha träffat Ida men som vanligt så uppstår nått annat som är viktigare. Känns så iaf. Måste ju ändå säga att jag är fruktansvärt trött på västervik och dess innevånare.
Över lag helt enkelt. Åh ibland vill jag bara ta familjen och flytta härifrån. Men det är ju tur att man har dem som får en att stanna <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fast de var ju inte redigt så ellen. Ja sa till dig redan innan vi bestämde att ja inte visste vilken dag vi skulle festa. Så då får man ju anpassa de därefter. Kan inte gå ut imorn när ja ska ha gäster på mat hela Dan. O hinna stressa med utgång också. Har wätt mkt o göra hinner knappt med mig själv emellanåt...

2012-04-06 @ 14:56:20
Postat av: Anonym

Och festa är inte viktigare än dig! Men hade lovat minna förra veckan o,de sket sig. Så nu blev de såhär. Men du har inte heller tid förutom på freda idag alltså? Typ sön el mån för ja sa ju att ja är långledig..

2012-04-06 @ 14:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0