Ska man påskpyssla?

Åååååh vad skönt det är att vara hemma! Helt wunderbar.
Är lite trött efter veckan och helgens jobb faktiskt, och jag har haft saker att göra hela tiden hemma.
Idag jobbade jag 7-16 men det var nära att jag fick jobba 7-22, men som tur var ordnade det sig.

Efter jobbet åkte vi direkt och storhandlade.
Igår efter jobbet drog vi direkt ner till stan.





2 jackor till grabben. Älskar busfrö! 150 kr för 2 typ nya jackor. Älskar verkligen den med stjärnor, kan de inte bli lite varmare snart så vi får använda den?

Efter lite shopping var jag på utvecklingsamtal på dagis. Åh va stolt jag var när jag gick därifrån, går ju mycket bättre än man vågar hoppas haha.
Dagen slutar ju inte där. Jag tvingade iväg mig till gymmet, fasen vad duktig jag är. Hann även med att måla klart fönstret.

Blir det nått jobb imorn måntro? Vi ska iaf gå på påskparaden nere på stan, måste vi hinna med.
I helgen blir det förmodligen utgång med gamla vänner, ska bli SÅ kul! Har ju inte varit ute på typ... 1 år?


Kommentarer
Postat av: Ema

inte för att jag tänkt handla på busfrö haha, men är det begagnade kläder där eller vad menar du med "typ nya"? :O

då kanske vi ses ute i helgen! :)

2012-04-05 @ 17:56:45
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0