Snälla

Någon! Finns det ingen som vill hitta på nått? Jag typ galen av att sitta hemma och glo ju.
Hoppas, hoppas, hoppas jobbet ringer så jag får jobba iaf imorn el fredag...

Om ingen vill hitta på nått idag får jag nöja mig med att diska. som vanligt, för hur mkt jag än diskar så kommer det mer.
Förresten, ni vet ju att jag varit på ullared, jag handlade galet mkt fast det måste man ju när man väl åker.



Köpte bla denhär tröjan till Leon, jättefin ju!



Och denhär "tunikan" (?) köpte jag till mig själv med matchande nagellack, har även blixtlås i ryggen, snyggt!
Ullared behöver inte bara ha fula kläder, fast det är sällan jag har hittat kläder där till mig själv om jag ska va ärlig.
Köpte bara 2 linnen, 1 par leggings och strumpor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0