Sorry

Sorry att jag inte uppdaterat så mkt i veckan, men veckan har varit ganska kaotisk.
Både bra och dåliga saker har hänt, inget jag orkar prata om nu.

Har ju inte bara varit elände, vi har faktiskt renoverat Leons rum (förutom golvet)
och jag är SÅ nöjd!
Jag har även hunnit styra med tårta som vi ska bjuda på idag när vi har kalas för Leon. Några kommer idag, och några kommer imorn då han fyller år.



Stora killen, bara några timmar kvar tills du fyller 2!





Chokladtårta med geishafluff och grädde med banan i.
Jordgubbar, chokladpinnar och riven choklad som dekorering. Helt ok?
Tyvärr så var ju pinnarna lite längre än väntat haha. Men det får gå det också.
Nästa tårta ska bakas ikväll!

Nu ska jag fixa resten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0