Trevlig utgång, otrevlig bakfylla

Jag är fortfarande sjukt bakis. Kan inte fatta att man kan bli såhär bakfull, så jag har spenderat hela dagen i soffan.
Jag har inte kunnat göra annat haha.

Uppdatering om gårdagen då. Jag och Leon åkte till mina föräldrar för lite påskfirande.



Påskpuss!



Galet hur mycket jag älskar dig min solstråle <3



Leon fick ett påskägg.



Och en film (: Vi åt jättegod mat, jag åt tills jag storkna nästan och tur var väl det annars hade jag nog inte mått bra på kvällen, dricka på tom mage = ingen bra idé.

Jag lägger upp bilder från kvällen igår, imorgon istället. Blir för mycket annars.
Vi hade iaf supertrevligt, träffa gamla vänner är ju guld värt.
Saknar många redan som åkt tillbaka till sitt nu. Undrar när man ses nästa gång? ):

Leon fick sova över hos mommo o moffa, de hade mysigt de också.
Så idag kom de hit med honom och jag hörde honom skrika " MAMAAA MAMMAAA" innan de knackade på dörren.
Sprang in till mig och hoppade upp och gav mig en kram. Jag bölade nästan så glad blev jag.
Vi hade lite pizzamys i soffan och har bara myst och kramats hela kvällen.
Nu efter några böcker så sover han <3


Kommentarer
Postat av: Juicysugar

Han är ju bara så söt ! :)

2012-04-08 @ 22:27:56
URL: http://juicysugar.blogg.se/
Postat av: C

Fick för mig att du och din kille gjort slut pga det nya namnet på bloggen Lät som att du var ensam med din son. Men sen fick jag se att du hade bilder på honom längre ner.När bytte du det?

2012-04-09 @ 13:22:45
Postat av: Elly

Svar till "C" nej då vi har varit tillsammans hela tiden men jag bytte namn för att bloggen mest handlar om mig och min son. Jag bytte för någon månad sen ;)

2012-04-09 @ 17:26:32
URL: http://igravidnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0