Börjar kännas

Nervositet... Ny start, nya bekantskaper och en ny stad.
Om 2 veckor har jag hunnit sluta jobba (på de jobb jag jobbat på i 1.5 år) och börjat skolan. Helt sjukt, det är bara 10 dagar kvar tills jag börjar.
 
Iaf glad att jag handlat så mkt kläder+annat nu i år som jag gjort, för kläder är det sista jag behöver tänka på i höst/vinter. Man är ju inte direkt rik när man studerar. Så det känns bra. Självklart lite oro för hur ekonomin ska gå ihop de månader då man inte får csn, men jag ska försöka hoppa in och jobba också.
 
Idag har jag svettats i värmen på jobbet, Leon och jag var ute och lekte när jag slutat men vi fick gå in för grabben stod inte ut i solen för länge.
Så nu har vi hunnit med det mesta idag; Jobbat, ringt massa samtal ang skola, csn osv, lagat mat, busat och lekt.
Så nu har vi bara en sak kvar. Åka till pappas jobb och handla och förhoppningsvis få med oss honom hem.
 
 
Soligt o varmt, men blir aldrig brun i ansiktet? Varför?? Bara armarna som får färg jämt.
Men men, får väl stå ut med att se ut som ett lik!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0