i dont care, i love it!

Min "lediga" vecka har inte varit så "ledig". Jobbade ju mån, ons. Idag ska jag ner till arbetsförmedlingen och få slut på det sista (skönt), imorn ska jag på annat jag måste fixa. Sen ska jag lämna Leon hos mommo o moffa.
 
Så ja en "avslappningsvecka" har det ju tyvärr inte blivit. Dock så känner jag idag då jag inte haft nått att göra på förmiddagen att jag redan är uttråkad haha.
Igår fick jag veta att vi ska sova över 3 nätter med skolan nästa vecka! Gosh, jag kommer sakna ihjäl mig från mina grabbar, jag har inte varit ifrån Leon mer än en natt i taget...
 
Här kommer lite randombilder från senaste
 
 
 
 
 
Snyggt ruffs haha.
 
På lördag blir det iaf hultsfreds marknad (om vädret tillåter) då ska Leon för första gången åka tåg.
Och imorgon tar vi fram kräfterna!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0