Nyduschad

Precis nyduschad och är redan svettig? Varför måste jag stressa med ALLTING?
NU ska jag verkligne försöka koppla av så jag slipper duscha igen haha.
 
Jobbat dessa dagar, därav utebliven uppdatering. Idag är jag ledig, så jag ska ta med mig Leon ner till stan och träffa Cissi. Ska bara ha lite smågrejs och kolla klippning till Leon.
 
Igår jobbade jag kväll, började halv 4. Precis när jag kommer till jobbet ringer älskling, Leon har blivit getingstucken.
Yeeey!.... Eftersom jag är jätteallergisk mot det (körtlar svullnar) så blev vi oroliga att Leon också är det.
Så det vara bara att åka hem med bilen ifall de skulle åka till akuten. Som tur var slapp dem det, svullen arm var det enda, och tårar såklart.
 
Duktig som jag va igår när jag slutade kl 22 så SPRANG jag hem, sjukt jobbigt. Har inte sprungit på flera veckor.
När jag kom hem hostade jag nästan sönder. Idag har jag även varit duktig och gjort lite morgongympa.
 
Bla denna
 
 
Plankan. Den e verkligen ett pain in the ass, 20 sekunder 3 ggr, 2 ggr om dagen. Man märker skillnad då har jag hört.
 
Ikväll ska jag och några arbetskamrater ut o äta, myys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0