5 saker

Har smått panik nu... Tänk om jag inte kommer in på sskutbildningen... Vad gör jag då? :(
Jag vill ju detta så otroligt mkt. Kan inte tänka på annat just nu...

Aja, ska iaf försöka tänka på annat. Jag har iaf gjort allt som jag skulle ha gjort idag.
Jobbat, hämtat Leon på dagis, laga mat, diska, duscha och bada Leon. Han är täppt ikväll stackaren.
Undrar hur han mår imorn, bra hoppas jag!

Bara för att göra inlägget lite roligare så kan jag "avslöja" 5 saker ni inte visste om mig!

1. Jag har klappat ett vilt vildsvin ute i skogen, true fact!
2. Jag har köpt en tv billigare på en känd tvaffär genom att flirta!
3. Jag har lite av en städmani, hatar när inte lägenheten ser ren o fräsh ut. Skåp, lådor och garderober ska helst rensas ur ganska ofta för att inte samla på en massa skit.
4. Jag har en lite töntig dröm om att få jobba med fiskar! dvs, åka till en massa olika länder, forska om småfiskar, dyka efter nya arter och ta in till sverige! (lagligt såklart! )
5. Jag älskar spenat... Stuvad spenat. Skulle kunna äta BARA det till mat. Låter äckligt jag vet...



Maten idag faktiskt. Okej inte bara. Potatis, fisk, citron och ägg såklart. Någon mer som har ägg till?
Jag stod och käka bara spenat medans den andra maten skulle bli klar. Jag blev mätt på spenaten...

Sådär ja, ett till långt inlägg. Ser fram emot slutveckan. Imorn blire inget speciellt, men på fredag efter jobb så ska vi till Familjen pajas (Thess, jonas o pojkarna) på lördag ska vi till kalmar, sen vidare hem till mina föräldrar o äta mat.
På söndag ska vi förhoppningsvis göra bullar o kanske cupcakes hemma, om vi orkar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0