Bygga

Leon äter sin kvällsmat, jag passar på att skriva lite.
Ojojoj, vilken snöig dag... Gick ju som sagt till jobbet, i 10-. Väl på jobbet så har jag gått exakt HELA dagen, i snökaos och iskyla. Tur nog så fick jag stjuss hem, hämtade Leon och vi gick hem och lagade potatismos och korvstroganoff.

Sen har vi faktiskt bara lekt och lekt.





Leon älskar sitt nya Lego. Jag har även snackat med brorsan i telefon i 1.5 tim! Oj, ja de finns mkt att prata om.

Känns sådär nu til helgen,Alex jobbar ikväll.Jag jobbar imorgon dag, När jag slutar, åker Alex till jobbet o jobbar till 22.30.
Han jobbar kväll lör-sön också, o jag jobbar mån-tis kväll. Haha, vi går om varandra totalt. Men så är de ju när man har jobb. Och tur är väl det, att man har jobb. Det är jag faktiskt jätteglad över.

Man kan spara undan så mycket pengar som man kan ha i framtiden sen till något kul.
Vi vet redan vad vi sparar till...


Kommentarer
Postat av: miia mamma till My

Åh, vart har ni köpt det legot? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0