En vecka

Jag har jobbat på samma jobb i över 1 år nu och idag fick jag vabba för första gången!
Det är alltid Alexander som fått vabba pga att jag vill jobba. Men det är lugnt med tanke på att jag själv är förkyld och faktiskt skulle behöva vila lite. Jobb nästa vecka också så (:

Jag kan iaf meddela att jag var duktig denna vecka, ingen cola på hela veckan!
De kanske inte är en big deal för er men för mig är det de, eftersom jag dricker cola typ varje dag.
Ingen utemat, chips, godis heller. Bravo. så ikväll ska vi moffa hos Thess och Jonas.

Såhär mkt snö är det kvar här btw.



I december månad var gräset grönt, men så i januari blev de en jäkla massa snö, tur att det inte höll i sig så länge.
Det är vår i luften, har snödroppar som växer på uteplatsen nu.

Våren betyder mkt för mig för det händer så mkt roligt då.
Årsdag (4 år i år)
Alex födelsedag
Leons födelsedag
Pappas+mammas födelsedag. mamma fyller 50 iår så vi ska slå på stort!
påsk
o massa mer. Jag välkomnar våren med ett glatt leende :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0