Got damn!

Ajajaj... Jag tror jag typ dör! Jag har sån jävla mensvärk så det är fan otroligt.
Bra början på ett inlägg.

Jag har iaf haft en bra helg och ännu är den inte över.
I Fredags kom som sagt min mamma o pappa med lite fika. Leon fick en bok eftersom han nu för tiden verkligen älskar böcker!



Mormor läser de tre små grisarna.

Igår jobbade jag på dagen, sen hem o duscha.
Stjussade älskling till fest, hem och laga mat sen åkte jag och Leon för att hämta Ida.

Ida och jag var sjuka som vanligt och tog en massa roliga bilder i min cam som har roliga effekter.







Vi tog hur många bilder som helst. Vi skratta så vi fick magvärk haha.
Stjussade hem henne runt halv 2-2. Sen hem och sova. Jag ligger efter med sömn nu de 3 senaste dagarna.

Idag ska vi till Thess och Jonas, ha lite trevligt. Käka lite, kanske se nån film? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0